
	Amaç : 
	Programının amacı  bölge koordinatörleri ile satış kadroları başta olmak üzere, iç ve dış müşterilere hizmet veren çalışanların;
	
	o    “Müşteri kimdi?” konusunda farkındalık sağlamak,
	o    Çalışanların sahip oldukları potansiyeli daha fazla işe yansıtmalarına yardımcı olmak
	o    Kendi profesyonel duruşlarına ilişkin ortak bir anlayışı pekiştirmek,
	o    Hizmet amaçlarının müşteri odaklılık ve müşteri tatmini olduğunu hatırlamak,
	o    Farklı neler yapılabileceğine dair “beyin fırtınası” oluşturmak ve
	o    Sonucunda etkileşimde bulundukları takım üyeleri ile birlikte bu konu başlığında ortak duruş ve kurumsal dili oluşturmaları için farkındalık oluşturmaktır.
	
	İnteraktif anlatımların yanısıra bireysel/ takım uygulamaları ve devamındaki tartışmalar ile katılımcıların birbirlerinin deneyimlerimlerinden de faydalanabilecekleri bir alan yaratılır.
	
	
	Hedef Kitle : 
	Genel müdürlük, bölge sorumluları, bölge yetkilileri, satış kadroları
	
	Yöntem : 
	İnteraktif paylaşım, ppt sunum, uygulama
	
	Süre :  1 veya 2 gün
	
	Katılımıc Sayısı : 12 kişi